Keltainen kahvipannu

" tervetuloa aikamatkalle menneisyyteen "

Koru minulle!





Haluan esitellä teille mielettömän ihanan korun, jonka Nadja Mäkelä teki minulle osana hänen opinnäytetyötään. Nadja opiskeli Lahden muotoiluinstituutissa korumuotoilua ja hänen opinnäytetyön aiheena oli "Koruja rikkinäisistä astioista." Nadja etsi ihmisiä joille astiat ovat intohimo ja niinpä hän päätti ottaa yhteyttä minuun ja kahteen muuhun "astiahulluun." Nadja toi minusta upeasti korussa esille minun kaksi intohimoista keräilykohdetta, emalin ja vanhat kahvikupit. Korussa on keskellä pieniä emalikulhoja minun lempiväreissäni . Olen aivan otettu, että sain tämän kauniin uniikin korun itselleni.






Kuva Nadjan lopputyöstä.

                                                    Kiitos Nadja <3

                                                                           -P

Kommentit

back to top